Sisältöideointi

Tuntuuko hankalalta hypätä yleisönne saappaisiin ja tuottaa heitä kiinnostavaa sisältöä? Onko kaikki ajatukset loppuunkaluttu ja sisällöt tuntuvat kiertävän kehää? Tai haluaisitteko vain villejä ideoita tai uutta näkökulmaa oman työn tueksi? Ei hätää, lupaamme, että meidän Hurjien avulla uusia löytyy varmasti lisää – ja paljon!

Vuosien varrella teräviksi hioutuneiden ideointityökalujemme avulla kehitämme valittujen teemojen alle sisältöideoita ja -kokonaisuuksia, joita voidaan hyödyntää kaikessa omassa sisällöntuotannossa. Saamme saavillisen mielikuvitusta ruokkivia ajatuksia sekä valmiiksi pureskeltuja sisältöjä, jotka ovat heti vietävissä käytäntöön ja jotka toimivat esimerkiksi hyvänä lähtölaukauksena sisällöntuotannolle.

Sisältöideointi voidaan toteuttaa teidän antaman lyhyen briiffin pohjalta Hurjien toimesta tai työpajana, johon voi osallistua teiltä jopa 20 henkeä. Onko parempaa tapaa sitouttaa väkeä sisällöntuotantoon ja tehdä markkinointia tutummaksi koko poppoolle!

Jos tuntuu, että myös sisällöntuotantonne teemat hakevat vielä paikkaansa, kannattaa sisältöideoinnin kylkeen varata myös Ydinviesti ja teemat -kiteytys!

Lopputuotos:

  • 2-3 ennalta valittua teemaa
  • jokaisen teeman alle noin 10-15 jalostettua sisältöideaa
    • tavoittavat sisällöt
    • sitouttavat sisällöt
    • aktivoivat sisällöt
    • toistuvat sisällöt
  • ideapankki
Hinta alkaen 1550 € + alv.

Meidän tapamme työskennellä

Lähes kaikki palvelumme ovat toteutettavissa niin työpaja- kuin työstömuotoisina, eli voitte olla itse mukana rakentamassa lopputulemaa tai antaa ohjat kokonaan meille. Osa palveluista löytyy tulevaisuudessa myös kevyempinä verkkotyökaluina ja ovat käytettävissäsi DIY-hengessä.

Työpajat

Haluaisitteko kerrankin vain nauttia kyydistä? Otteeltaan oivalluttavat ja keskustelevat työpajamme toteutetaan Hurjien tarjoamia työkaluja hyödyntäen. Me huolehdimme siitä, että asiat etenevät ja päätökset tulee tehtyä.

Työpajan jälkeen kiteytämme saadut tulokset yhteen dokumenttiin, jonka avulla ideat ja linjavedot on helppo viedä käytäntöön. Useampia pajoja yhdistelemällä voidaan rakentaa vaikka kokonainen markkinoinnin strategia.

Työstöt

Avaimet käteen, kiitos! Työstöt työllistävät teitä ainoastaan alkubriiffin ja loppuesittelyn verran. Reunaehtojen määrittelyn jälkeen me teemme työtä käskettyä.

Työstö on Hurjan asiantuntijan analyysi, joka perustuu tutkittuun ja ajankohtaiseen tietoon. Lopuksi toimitamme teille valmiin yhteenvedon sekä esittelemme työn. Lopputuotos on sellaisenaan liitettävissä osaksi viestintä- tai markkinointistrategiaanne.

Valmennukset

Me Hurjat ei oikein koskaan olla uskottu siihen, että some tulisi tutuksi kalvosulkeisten avulla. Oppiminen vaatii innostumista, kokeilemista ja ajatusten vaihtoa. Eikö vain?

Valmennuksemme toteutetaan Hurjien valmentajien johdolla ja mukana on aina paljon käytännönläheisiä esimerkkejä. Pyrimme siihen, että jokaisella valmennuksella saataisiin laitettua myös kädet saveen ja testattua opittua käytännössä.

DIY-työkalut

Hurjien osaaminen aina kädenulottuvillasi, ole hyvä! Verkkoon vietyjen työkalujemme avulla voit kehittää sometekemistänne milloin ja mistä vain sinulle parhaiten sopii.

Käytämme työkaluja apuna myös omassa työssämme ja ne pohjautuvat samoihin toimivaksi todettuihin työtapoihin kuin muukin tekemisemme. Tällä hetkellä olemme virtuaalisesti apunasi viikkorytmin suunnittelussa, mutta lisää on tulossa. Pysy kuulolla!