Missä kanavissa kohderyhmänne käyttää aikaa? Oletteko te siellä? Mitkä ovat teidän somekanavien ja markkinoinitiväylien roolit? Me Hurjat jeesaamme teitä linjaamaan, mihin kannattaa panostaa ja kuinka paljon. Unohtamatta sitä, mihin omat resurssit ja aika riittävät! Aika säästyy ja sisällöntuotanto helpottuu, kun energia suunnataan oikein!
Kanava-analyysi pureutuu etsimään oikeat valinnat juuri teidän kohderyhmäänne ajatellen. Tutkitaan, mistä kanavista kohderyhmä tavoitetaan tehokkaimmin ja minkä kautta päästään tuloksellisesti tavoitteisiin. Lisäksi jokaiselle kanavalle mietitään selkeä rooli ja painopiste markkinoinnissa budjetti ja resurssit huomioiden. Kanavakartasta hahmottuu kokonaiskuva markkinoinnin toteutuksesta.
Lopputuotos:
- kanavakartta, jossa on määritelty markkinoinnin eri kanavat, niiden roolit ja painopisteet
- kanavakohtaiset julkaisumäärät, roolitukset sekä budjetit.