Tarvitsetteko markkinointiin puhtia kausiluontoisesti? Tuntuuko siltä, että kampanjaideanne janoaisi konkreettisia esimerkkejä ja tekeminen tarkennusta? Perusteellisen, mutta napakan suunnitelman pohjalta kampanjan rakentaminen on selkeää ja tavoitteellista.
Jokaisen onnistuneen kampanjan taustalla on timantinkovat pohjatyöt! Suunnitelman avulla nidomme kampanjan osaksi muuta markkinointianne ja viestintäänne ja varmistamme, että kampanja vastaa tavoitteita. Huolellinen valmistelu takaa toivotunlaiset tulokset ja vastinetta kampanjabudjetille.
Kun suunnitelma on kunnossa, on aika toteuttaa. Jos oma aika tai osaaminen ei riitä kaiken tekemiseen, niin no hätä! Me Hurjat otamme mielellämme koppia myös kampanjasisältöjen luomisesta tai voimme toteuttaa kampanjan yhteisvoimin.
Kampanjasuunnitelman lopputuotos:
- tavoite ja mittarit
- kohderyhmät ja esimerkkikohderyhmä somen mainostyökaluun
- kohderyhmille suunnatut ydinviestit
- puhetyylit ja teemat
- käytettävät kanavat ja niiden roolit
- kampanjan aikataulutus ja sisältöjen ja mainosten rytmittäminen kampanja-ajalle
- sisältöesimerkit
- tarkka arvio tarvittavasta mainosbudjetista
- listaus tarvittavista materiaaleista.