Hotelli Helka

Design-hotellin arvomaailma avautuu asiakkaille somen kautta

Asiakas: Hotelli Helka
Projekti: Sisällöntuotanto, ylläpito, suunnittelu
Hurjien rooli: Facebook-, Linkedin- ja Instagram -sisällöntuotanto, Instagram-strategia, kuukausittaiset henkilöstön osallistamiset sisällöntuotant oon, Helka News -lehden toteutus, vuosikello ja vaikuttajasuunnitelma
Tutustu: Helka Hurjan blogissa, Helkan oma blogi

”Parasta on yhdessä tekemisen meininki ja ideointi. Teidän kanssa kaikki on notkeaa. Ja kykynne oivaltaa ja ennakoida on ilmiömäistä.”

toimitusjohtaja Jukka Räisänen

Olemme vastanneet Hotelli Helkan sisällöntuotannosta 6 vuoden ajan. Helkan brändiviestintää kehitettiin kuukausittain Hurjan Johannan vetämissä osastopalaverien yhteydessä toteutetuissa työpajoissa, yhdessä henkilöstön kanssa. Johannan johdolla pitkäjänteistä sisällöntuotantoa ja viestintää vietiin eteenpäin vuosittain laatimamme vuosikellon avulla. Työpajojen voimin syntyivät uudet kampanjat ja brändiviestinnän syventäminen. Vilma taas antoi projektiin omat vahvuutensa: pirskahtelevat sisältöideat, viestien kehittämisen ja uuden ideoinnin. 

Helkalle toteutettu arvopohjainen viestintä on herättänyt paljon keskustelua ja kiinnostusta niin kohderyhmässä kuin alalla toimivien parissa. Helkan kasvoi kanssamme edelläkävijäksi arvoistaan rohkeasti viestivänä yrityksenä. Johanna on kiertänyt myös We Speak Gay -yhteisön perustajan kanssa kertomassa Helkan arvopohjaisen viestinnän onnistumisista ja kulmakivistä.