#someaamupala11.2 kopio

Somen teesit 2015 #someaamupalalla

Vuoden ensimmäinen #someaamupala järjestettiin 11.2. ja tuolloin nostimme pöydälle alkaneen vuoden ja sen miltä se tulee näyttämään sosiaalisessa mediassa. Aihe viritti todella hyvää keskustelua, kyseenalaistamista ja argumentointia. Hehku Visualin Johanna Vuorenmaa teki aamusta visuaaliset muistiinpanot, jotka löytyvät alta.

 

Tässä ne siis tulevat. Hurja Median 5 teesiä some-vuodelle 2015.

1. Yritys on merkityksetön sosiaalisessa mediassa, jos sen työntekijät eivät ole siellä.

2. Yritysten on oltava somessa yhä rohkeampia, nopeampia ja muuntautumiskykyisempiä.

3. Surkea sisältö on todella kallista

4. Kaiken mahdollisen on oltava visuaalista.

5. Löydettävyyden ja hahstagien merkitys kasvaa.

Millaisia ajatuksia nämä herättävät? Allekirjoitatteko?

 

Ensimmäinen pointti on mielestämme se kiinnostavin ja tärkein ja siksi pureudummekin aiheeseen vielä syvemmin seuraavalla #someaamupalalla. Varaa siis 11.3. aamu vapaaksi ja käy ilmoittautumassa: www.hurjamedia.fi/someaamupala, jos et ole sitä vielä tehnyt. Ensi viikolla nähdään!

Vilma

#someaamupala11.2

2.3.2015

Hurja Media Oy | Y-tunnus: 2661687-4

Top