Haluaisitteko kertoa yrityksenne arvoista, mutta ette tiedä, mistä aloittaa?

arvopäivä

Asiakkaamme Hotelli Helka on malliesimerkki siitä, mitä käy, kun uskaltaa viestiä arvoistaan – rohkeus näkyy asiakkaiden sitoutumisena somessa ja hotellivarauksien kasvamisena.

Jotta kaikki saisivat samanlaista rohkeutta kuin helkalaiset, päätimme luoda Hurjan arvopäivän. Hurja arvopäivä antaa rohkeutta jokaiselle yritykselle, joka tietää arvonsa, mutta ei vielä, kuinka viestiä niistä.

Hurjassa arvopäivässä tutustutaan arvokeskustelun maailmaan case-esimerkkien avulla, opetellaan somen arvoviestinnän käytännöt ja saadaan rohkeutta viestiä omista arvoista.

Meidän kanssamme Hurjaa arvopäivää järjestää Life of 2 Men -blogin ja Gay Travel Finlandin perustaja Hannu Medina. Hannu kertoo, miten asiakkaiden arvot opit tuntemaan ja huomioimaan seksuaalivähemmistöt omassa bisneksessä.



Arvopäivän ohjelma

Life of 2 Men -blogin ja Gay Travel Finlandin perustaja Hannu Medina:

Tunnetko asiakkaittesi arvot? Miten huomioit seksuaalivähemmistöt bisneksessäsi?

Hurja Median somevalmentajat Jenni Junkala ja Nana Norman:

Case Hotelli Helka: Ihmiseltä ihmiselle – arvokeskustelua vihalta säästymättä, rakkaudesta tinkimättä

Somen arvoviestinnän ABC – Miten rakennan kiinnostavaa arvokeskustelua sosiaalisessa mediassa ja pidän sen hallussa?

#someselkäsauna on mahdollisuus – näin selviät arvokeskustelun someaallokoissa


Valmennuksella treenataan somekeskustelua käytännön harjoitusten avulla ja kotiin viemisiksi saat konkreettisia työkaluja.

Ohjelma on suuntaa-antava ja räätälöimme toki jokaisen setin asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Jos haluat, että tulemme vetämään Hurjan arvopäivän teidän jengille, niin kysy lisää Johannalta: johanna@hurjamedia.fi.

 

Hurja Media Oy | Y-tunnus: 2661687-4

Top